Cât de relevant este numărul de fani de pe Facebook?

You may also like...

7 Responses

  1. adina says:

    Au fost cateva aplicatii care m-au lasat masca pe fb “afla cati copii vei avea”, “afla cand te vei casatori”,dar cea mai tampita a fost “afla cand vei muri”. Cu aceasta ocazie mi-am si schimbat parerea despre unii,de ce ar fi cineva curios sa afle cand o sa moara? Si de ce ar crede ca o sa se si adevereasca data:)
    Iti raspund si la intrebarea de la final,nu,pentru mine nu este important numarul de like-uri.

  2. andrei says:

    imi par foarte stupide aceste aplicatii.

    Lucrez acum la un nou tip de promovare in mediul social.
    Poti arunca o privire , http://www.paytoshare.ro , sper sa fie gata zilele acestea

  3. Stefi says:

    Foarte bun articolul, chiar ma intrebam care-i spilul pentru toate acele aplicatii ciudate care-ti cer permisiunea de a scrie pe peretele tau, etc.. N-am auzit de Extreme Silver Bijuterii si nu, nici pentru mine nu e important cate Like-uri are un brand pentru a-l considera valoros sau nu.
    Totusi, nu se poate face un “Raport abuse page” catre Fb pentru ExtremeSilver?

  4. Dan says:

    Eu am primit emailuri prin care mi se ofereau spre cumparare 10.000 de voturi! Sunt total de acord cu tine cand spui ca degeaba ai mii de fani daca acei fani nu dau like de bunavoie.

    Strategia “aduna cat mai multe like-uri cu orice pret” poate avea un efect invers asupra celor care primesc notificari de la o pagina a unui brand care nu ii intereseaza.

  1. 22/01/2013

    […] mai explicat cum stă treaba cu numărul de fani pe Facebook și cât de relevant este numărul acestora pentru o companie […]

  2. 13/12/2013

    […] de „oferte”. Nu e un ghid complet. Informația din articolul de față vine ca o completare. Promovarea prin social media nu e acoperită acolo, dar încă „își face […]

  3. 21/09/2016

    […] de promovare”. Nu e un ghid complet. Informația din articolul de față vine ca o completare. Promovarea prin social media nu e acoperită acolo, dar încă „își face […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *