În general îmi place să fiu precaut așa că tot impul am avut asigurare CASCO la mașină. La cea pe care o conduc acum, încă din 2006 de când am cumpărat-o.
Prima poliță CASCO am încheiat-o la BCR Asigurari care ulterior s-a transformat în OMNIASIG. Preț bun, toată lumea mulțumită. Până în 2013 am avut pe la începuturi un incident minor care s-a lăsat cu capota revopsită. La vremea respectivă (se numea încă BCR Asigurări) totul a decurs fără probleme, s-a platit la timp, prima de asigurare în anul următor cred că a crescut ușor. Nu știu cu cât dar din moment ce nu îmi amintesc înseamnă că a fost ceva neglijabil.
La începutul acestui an, pe 16 ianuarie mai precis, ceasul rău, pisica neagră, avarie mai serioasă la partea din față a mașinii: bară smulsă, aripă înfundată, prinderile de la radiator și faruri rupte, etc. Prima avarie serioasă din viața mea. Vina mea! Noroc că aveam CASCO! Sau aproape…
Au urmat pașii firești: constatarea daunei, deschiderea dosarului de daună la OMNIASIG, intrarea în reparație. În afara problemei cu capota de care vă ziceam, mașina nu a mai fost lovită, toate piesele erau cele originale. Am insistat la service și la asigurator ca piesele pe care le comandă să fie piese originale. Mi se pare absolut firesc: dai jos piese originale, pui piese originale. Procedurile au durat destul de mult însă într-un final s-au comandat piesele și cei de la service au început reparația.
Mai nou, piesele le comandă asiguratorul și nu service-ul. Cei de la service folosesc o platformă în care specifică piesele de care au nevoie, cei de la asigurări primesc lista, aprobă și lansează comanda. Furnizorii de piese auto licitează și sunt aleși ca să le livreze către service.
Trec zile bune până când cei de la OMNIASIG își fac treaba și piesele ajung la service… După alte câteva zile primesc telefon de la service: mașina e gata! Era deja 4 februarie adică trecuseră deja 18 zile de când mașina a intrat în service!
Bucuros că în sfârșit pot să-mi iau mașina merg la service. Acolo, stupoare! Mașina mea arăta de parcă tocmai fusese tunată cu o pereche de faruri cumpărate din târgul auto de la Vitan! Cel mai ieftin și mai prost far din plastic pe care l-am văzut în viața mea. Unul era deja mătuit prevestind felul în care ar fi arătat după câteva luni de mers cu ele pe mașină… Cer explicații de la service și refuz să ridic mașina. Sunt trimis la OMNIASIG pentru a clarifica situația, pentru că piesele au fost comandate de ei.
Primesc și o listă cu piesele comandate. Din cele 19 repere de pe listă: 10 aveau producător PORSCHE, radiatorul era OEM – Valeo – 6 repere erau AM PREMIUM și minunea de faruri era AM – producător DEPO. Ca să clarificăm lucrurile:
- OEM = Original Equipment Manufactured
- AM PREMIUM = After Market Premium
- AM = After Market
Adică în ordine piese bune, piese ok și „doar dacă n-ai CASCO, e pe banii tăi și chiar n-ai ce face”. Coform spuselor celor de la service, s-au comandat piese originale sau OEM doar acolo unde nu exista producător AM, adică unde n-au avut ce face. Asta cu toate că am insistat în repetate rânduri ca piesele să fie originale iar cei de la service au specificat acest lucru în platforma folosită pentru constatarea daunei.
Am lăsat mașina la service și am început să fac sesizări și reclamații la OMNIASIG. Prima dată am depus o cerere de înlocuire a celor două faruri, cerere pe care am depus-o în 4 februarie cu număr de înregistrare la sediul OMNIASIG din Brașov. Au trecut două zile în care nimeni nu m-a contactat.
În 6 februarie am depus încă o sesizare online pe site-ul www.omniasig.ro la rubrica OMNIASISTENTA. Că numere de telefon sau alte modalități de contact direct nu ai pe site… În afara unui email de confirmare, nu am mai primit nimic câteva zile.
În 7 februarie găsesc pe LinkedIn profilul directorului direcției de Asigurări Auto de la OMNIASIG – Robert Mirea. Adaug contactul, aflu adresa de email și-i trimit un mesaj cu situația mea. Se zice că „până la Dumnezeu te mănâncă sfinții”. Zic hai să încerc direct la Dumnezeu…
În 12 februarie aflu încă o adresă de email de la un domn care s-ar părea că se ocupă cu daune la OMNIASIG – Teodor Neagu. Îi trimit și acestuia un email în care-i scriu toate detaliile despre situația în care mă aflu. Toate: număr poliță, număr dosar daună, etc. Minune! Pentru prima oară, la 8 zile de la prima sesizare mi se răspunde. Cu o mare rupere de … dar tot e un început (copy-paste):
buna dimineata distinse domn,
va rog mult eventual sunati ma la tel 0753 xxx xxx
spuneti mi va rog ce anume face ca acest dosar sa stagneze ?
vreau sa va ajut dar nu am detalii
imi puteti da detalii ?
Repet, în email-ul pe care i l-am trimis erau toate detaliile de care avea nevoie! Același domn răspunsese anterior la email-ul pe care l-a trimis service-ul cu un răspus la fel de idiot: ce mașină e și care e anul de fabricație…
Îl sun, vorbesc, explic, sunt sfătuit să-i trimit un email în care să specific că sunt de acord să mi se înlocuiască farurile DEPO cu unele BOSCH sau HELLA OEM. Merită menționată și întrebarea pe care mi-a pus-o: „De cât timp sunteți clientul nostru?”. Eram client din 2006. De 7 ani! „Aaaa… păi atunci trebuie să rezolvăm!” Mă întreb ce se întâmpla dacă eram client de ieri…
În 14 februarie îi trimit din nou un email în care îl rog să îmi spună care e stadiul în care se află dosarul meu… Primesc un răspuns la fel de miserupist ca toate de până atunci (din nou copy-paste):
va salut distinse domn,
va rog mult spuenti mi cine este l;ichidator pe acest dosar, ca sa il trimit dumenalui spre analiza
zi buna
Eu eram cel care trebuia să știu numele lichidatorului! Întâmplător îl știam. Îl văzusem în email-ul pe care cei de la service îl trimiseseră cu multe zile în urmă exact acestui domn care solicita acum această informație. Îl interesa foarte tare cazul, nu-i așa?
Îi răspund și după alte câteva zile minunea se întâmplă: primesc o pereche de faruri HELLA care arată absolut decent și pe care le accept și în sfârșit, la mai bine de o lună de la accident pot să-mi ridic mașina.
Ce trebuie să învățați din experiența mea cu OMNIASIG? (posibil să se aplice și în cazul altor asiguratori)
- Chiar dacă ai CASCO la mașină, nu fii naiv să crezi că ai scăpat de orice problemă în caz de accident
- Să nu ai încredere în nimeni! Spune-le foarte clar celor de la service să nu monteze nicio piesă pe mașină până nu îți dai acordul!
- Mergi la service ori de câte ori e nevoie pentru a vedea în ce stadiu e mașina. Ca să fii sigur că respectă punctul 2.
- Fii nesimțit, amenință din prima cu OPC, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, Bruce-Lee sau pe cine mai cunoști. Atât cei de la service cât și cei de la asigurări au recunoscut că montează cele mai ieftine piese. Dacă ține, ține. Dacă nu, nu. Ei încearcă!
Polița mea CASCO la OMNIASIG va expira în câteva zile. Prima de asigurare a fost anul trecut 265 de euro. Astăzi am primit oferta de reînnoire:
situatia pt. reinnoire, cf. actualelor conditii OMNIASIG tinand seama de faptul ca RD (rata daunei)/ anul anterior = 1019 % (…)
Prima anuala = 698 EUR/ an
Așadar, OMNIASIG aproape mi-a TRIPLAT prima de asigurare datorită daunei pe care mi-au despăgubit-o. Singura daună mai serioasă de 7 ani de când le sunt client și a doua în total. Cred că opiniile mele despre OMNIASIG după toate cele scrise nu mai are rost să le scriu explicit, le puteți deduce singuri. Vă las pe voi să trageți concluziile.
Eu vă dau un singur sfat: evitați să încheiați polița CASCO la OMNIASIG sau fiți cu ochii cât cepele și respectați cele trei puncte de mai sus în caz de daună!
Li se rupe la Omniasig de cati isi fac casco la ei. Dupa ce au preluat BCR-ul au dublat sau triplat preturile la Casco chiar daca nu ai avut daune. Am patit si eu cu 2 masini si au patot si alti colegi.
Sfatul e: daca cineva are casco BCR in desfasurare sa-si repare zgarieturile si ce mai e la masina ca oricum nu o sa mai faca la Omniasig.
Concluzia e: la Omniasig li se rupe de cati isi fac casco la ei si probabil si de srticolul asta 🙂
Interesant articolul.. Chiar interesant, numai ca Ciocălău a uitat ceva sau nu a stiut: daca ai Porsche si te duci la Renaut sa o repari – comanzi piesele prin platforma Omniasig si iti aduc ce vor ei, singura cale sa o repari ok pe orice polita (casco, rca) este sa duci masina la reprezentanta marcii respective; exista prevazut in lege ca un service reprezentanta a unei marci, nu poate pune pe marca proprie piese AM… ci doar originale. Pentru Omniasig asa este in toata tara, la toate politele etc.
Mai e la Allianz o golanie mare, ca sa platesti casco mai ieftin, iti iei clauza “non reprezentanta” si orice dauna ai nu o poti duce la reprezentanta, ci la “service-uri partenere” unde se repeta povestea
Chiar vroiam sa fac casco masinilor de la firma la Omniasig, cunosc pe cineva care lucreaza acolo.
Totusi, cred ca voi alege Tiriac…
1. Daca duceai masina la service-ul reprezentantei aveau grija sa-ti monteze numai piese originale. Aia nu monteaza piese AM.
2. Ti se pare ca a crescut prea mult pretul politei? Mai bine spune cat au costat reparatiile. Eu acum 4 ani am dat cu spatele intr-un stalp, am indoit putin aripa din spate, iar reparatia (facuta pe casco, atunci aveam la astra) a costat 70 de milioane de lei vechi.
3. De cand a iesit masina din garantie cumpar exclusiv consumabile aftermarket, care-s mai scumpe decat cele originale dar si mai bune. Producatori consacrati, nu piese de provenienta dubioasa si branduite cu numele masinii.
Exact cum au spus Marius si Andrei, daca se merge cu masina la reprezentanta marcii respective cu care societatea de asigurari are colaborare, nu va fi nicio problema, intrucat reprezentanta este obligata sa foloseasca numai repere originale ce vor fi comandate in baza VIN-ului masinii. Am avut si eu anul trecut o dauna si avand in vedere ca vinovatul era asigurat RCA la Carpatica, am preferat sa deschid dosar casco la Omniasig, cu regres. Reparatia s-a efectuat la unul dintre service-urile autorizate, cu piese originale si de altfel acceptul Omniasig pentru comanda s-a facut rapid. Ce-i drept anul asta cand am solicitat catre Omniasig reinnoirea politei, prima de plata a fost calculata cu 200 euro mai mult fata de anul anterior in care s-a produs si dauna, astfel ca m-am indreptat spre alt asigurator.
O precizare: Pe hartie BCR Asigurari a preluat Omniasig!. Problema este ca totul este centralizat. Daunele nu sunt rezolvate in judetul unde a avut loc dauna, ci se face un dosar care se trimite la Bucuresti dupa care se trimite in 4 sedii posibile unde dosarul e rezolvat de un ‘daunas’. De aici rezulta o problema serioasa in comunicare. De cand s-a infiintat BCR Asigurari am ales sa asigur tot ce am la ei, aici intra: 2 case si masina (rca si casco). La una dintre case am avut o inundatie iar la masina nenumarate daune. Toate s-au rezolvat fara probleme. In orice caz, probleme de genul acesta exista la toate firmele de asigurari
tu ai primit vreo notificare ca urmare a fuzionări BCR Asigurări > Omniasig ?
eu nu, deci zic că merge de o reclamație la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor.
@Misu – li se rupe, nu li se rupe, mie imi place sa laud atunci cand primesc servicii bune si sa critic atunci cand sunt prostit pe banii mei. Iar cei care nu isi monitorizeaza brandul online, in timp, vor avea surprize neplacute si nu vor sti ce le-a cauzat.
@Marius – Recunosc, greseala mea cea mai mare a fost sa nu duc masina la reprezentanta. Asta ar mai fi un sfat de dat pe care am uitat sa-l scriu in articol.
@Alexandru – poate-i explici si lui @Misu ca astfel de articole chiar conteaza 😉
@Andrei – dupa 7 ani de plati crezi ca dauna nu e acoperita deja? Ohoho… si inca cum. Dupa mine triplarea politei reprezinta un mod “politicos” de “eject”.
@Cornel – ai sa razi dar cu mult-blamata Carpatica am avut o experienta foarte placuta tot pe un RCA – am ales regie proprie si mi-au virat banii in cont in 5 zile. E drept, a fost vorba de o valoare mica.
@Ariel – subiectul OMNIASIG e incheiat pentru mine. Mai am o polita CASCO pe o alta masina si asigurarea de la firma. Probabil nu voi prelunig niciuna dintre ele.
@Marius: Corect pentru toata lumea ar fi fost sa-ti impuna niste plafoane, vrei reparatie cu piese AM platesti suma X, vrei reparatie doar cu originale platesti suma Y. Nu inteleg de ce spui ca asta e o golanie.
De exemplu stiu service ce iti face tuning pe Casco (vopsele mate, kit-uri sport gen M Paket, Hamman, etc), iti da devizul cat ar costa reparatia cu piesele originale ale masinii si tu platesti diferenta. Poate nu vreau sa-mi repar masina cu piese originale, caz in care varianta Allianz e foarte buna.
Deh, asa e cand vrei sa fii asigurat. Nu crezi ca daca ai pune banii intr-un cont si platesti din el reparatii pe termen lung iesi pe plus?
Tiriac
Poate nu stiti cum e la altii;
Eu am un broker de asigurari care se ocupa de asigurarile mele; Pana mai acum cateva luni nu au fost probleme ( evident nici pagube nu au fost); Brokerul mi-a spus ca nu au fost probleme cu Credit Europe Asigurari decat foarte rar si pe motive bine intemeiate;
Iaca la mine au fost ( e drept nu pe masina ci pe casa…problema e ca si masina si o alta casa sunt asigurate tot la ei..)’
Pe scurt- am avut o inundatie provocata de ruperea unui acoperis;
Au venit au costatat- pe dinauntru- apoi- la un moment dat- seful de daune de la ei- m-a invitat pe la el “sa ne cunoastem” si mi-a batut apropouri ca si el isi face / reface acoperisul si stie mai bine, si ca, mai bine imi trimite el niste muncitori sa mi-l repare;
Nu s-a intamplat asa: firma cu care avea el “aranjamente” era plecata la Craiova pt un timp- iar mie imi ramenea casa peste toamna nereparata;
Mi-am facut reparatiile cu o alta firma (presupus a fi “agreata” de “sefu`” ) apoi- la decont imi trimite “sefu`” o notificare cum ca respectiva avarie nu e asigurabila, si ca din punctul lor de vedere nu -mi datoreaza nimic;
Vorbesc cu brokerul care-mi spune ca asa ceva nu a mai intalnit- si- sa-i dau in judecata;
Si cu banii dati- si cu…
Evident – in aprilie am primul termen;
Pacat ca nu l-am inregistrat pe nesimtitul ala- care-si vroia spaga- pentru a-mi despagubi “din pix” paguba asigurata;
Si eu am cam patit-o cu Omniasig si m-au cam dezamagit.
Cineva mi-a pus frana brusca la o trecere si am intrat in spatele lui.
Aveam CASCO, am dus masina la reprezentanta si am deschis dosar de daune.
Masina a fost reparata foarte repede (3-4 zile) iar apoi stai si asteapta dupa domnul inspector de daune.
Acesta trimite la service urmatorul mesaj : “polita este incompleta … nu gasesc pozele de la incheierea politei” . Asta dupa ce masina era gata de cateva zile.
Apoi am sunat peste tot la Omniasig si am dat mailuri peste mailuri.
I am intrebat pe “distinsii domni” daca ei cred ca eu am pozele acasa cu masina mea de la incheierea politei.
Pozele bineinteles erau la sediul Omniasig din orasul meu dar el s-a gandit ca mai bine alerg service-omniasig si telefoane peste telefoane sa aflu unde au pus ei pozele , decat sa dea distinsul dans un telefon la corespondenta OMniasig din orasul meu.
Una peste alta , desi masina era gata de vreo 10 zile , a trebuit sa astept aprobarea distinsului domn care tot cauta nod in papura sa nu dea acceptul de plata.
OMNIASIG ESTE DE EVITAT !!!
In primul rand vreau sa spun ca din cate am aflat cam toate societatile de asigurari procedeaza la fel. Mai conteaza de asemenea si norocul fiecaruia, la unii se rezolva mai repede si corect, la altii nu …
Si eu sunt patit cu Omniasig (asigurare CASCO la BCR Asigurari preluata de Omniasig). La mine s-a rezolvat cu bine. Intr-un final.
Rezultatul acestei experiente este ca am inteles un lucru foarte important: indiferent de societatea de asigurare, solutionarea unui dosar de dauna NU este usoara si este nevoie de multa implicare, nervi, certuri, facut pe nebunul si foarte, foarte important, asiguratorul trebuie facut sa inteleaga foarte clar disponibilitatea noastra de a il actiona in instanta.
Pana nu am inceput sa depun acte dupa acte la sediul lor din Calea Grivitei, Bucuresti comunicandu-le ca imi fac dosarul pentru a ii da in judecata, nimic nu se intampla. Tot timpul mi se spunea ca ei nu pot face nimic, ca dosarul este la Dep. Cercetari Suplimentare unde ei “nu au acces si nici eu nu ii pot contacta pe acestia”. Gresit, se poate.
Sincer, dupa 2 luni de e-mail-uri si telefoane politicoase mi se luase. Asa ca am inceput sa ma duc la sediul lor si sa fac scandal: i-am facut banditi si in tot felul. Imi pare rau penrtu “fatuca” de la receptie dar daca tot a refuzat sa cheme pe cineva care poate lua decizii, mi-am varsat nervii pe ea.
Am contactat in jur de 4 cabinete de avocatura, am aflat ca in caz de proces se pot lua sume suplimentare foarte mari (in jur de 0.2% pe zi de intarziere si cum un proces dureaza in jur de 1 .. 1.5 ani faceti calculul) iar onorariul este in jur de 2000 lei.
Situatia mea este asa: am gasit intr-o dimineata, cu 2 zile inainte de expirarea CASCO, masina (VW Passat B6 2007) accidentata in parcare (parcata regulamentar). A fost lovita in spate, proiectata in bordura, roti sparte, urcata pe trotuar, trantita intr-un taxi parcat pe trotuar. Idiot-ul care a facut accidentul a intrat apoi intr-un alt auto parcat paralel, in stanga. Politia a facut constatare, l-a amentdat pe “inamic (de etnie)” cu 140 lei si 3 puncte.
Din start am dus masina la reprezentanta, nu am stat la discutii indiferent catre mutre facea inspectorul constator de la Omniasig. Se inegrisese la fata.
Avarii: capota fata, aripa stanga fata, bara, grila, subgrila fata. Intercooler, far stanga fata. Revopsit lateral stanga. Aripa stanga spate armonica, bara spate, portbagaj zob. Stop aripa stanga spart., toba esapament pe jos, deformata. Mecanic, bloc motor spart (ureche prindere rupta), lonjeron stanga spate de format s.a.m.d. Cost reparatie ~75.000 lei. Suma asigurata in jur de 55.000 lei => dauna totala.
Eu le-am explicat ca inteleg ca au dubii (imi explicau ca sunt retele care fac fraude, formate din politisti, angajati asigurator, avocati). Am spus ca inteleg ca trebuie sa faca cercetari.
Dar ce nu inteleg este de ce trebuie ca eu sa stau timp de 3 luni de zile (minus cateva zile) fara masina, timp in care mi se dau raspunsuri in doi peri si cand mi se face despagubirea mi se face exact cand cursul euro este cel mai dezavantajos pentru mine, in conditiile in care in conditiile generale ale asigurarii scrie negru pe alb ca despagubirea trebuie facuta in 15 zile de la data depunerii ultimului act. Sau nu trebuie facuta deloc, dar nu era cazul la mine.
Mi s-a povestit de reparatiile cu piese SH cand nu se stia ca este vorba de dauna totala. Nu am nimic impotriva la aceasta dar cand magarii au inceput sa vina cu chestii de genul: hai sa lipim acest far sau bara aceasta care este sparta putem sa o lipim si o facem ca noua … mi s-a ridicat tensiunea.
Cand au vazut ca este “groasa” si vine procesul judiciar, brusc procesarea dosarului meu de CASCO s-a accelerat si in urmatoarele 3 saptamani mi-am primit banii datorati.
Sunt multe de spus dar concluzia este ca solutionarea rapida se poate obtine doar urmand o cale sinuoasa si nu este una clara si directa.
Nu sunt asigurat la OMNIASIG,dar am fost lovit de cineva care are Casco la Omniasig.
Am facut prostia si am mers pe intelegerea amiabila. S-au completat declaratiile privind accidentul (din fericire minor ,oprit fiind am fost tamponat frontal de clientul Omniasig care in virajul de intrare pe banda de circulatie nu m-a mai ocolit si a intrat direct in mine).
Am facut a doua prostie ,de a nu verifica cu atentie avariile inscrise in documentul eliberat pentru prezentarea intr-un service agreat de ei, deorece inspectorul de daune mi-a spus ca in momentul in care se demonteaza masina se face constatarea finala. Dar nu a fost asa. La prezentarea in service am solicitat sa mi se faca constatarea integritatii grilei, deoarece aceasta fusese iesita in afara ,iar inspectorul de daune o impinsese la loc in lacasul ei spunind ca la service va sti daca este sau nu cu urechile de prindere rupte. Initial in service la constatarea fara demontare mi se comunica ca grila pare a fi buna,dar este fisurata bara si ca va anunta OMNIASIG si va solicita schimbarea de solutie.(solutia initiala era de reparare a zgirieturilor, de schimbare a suportului pentru numar, a capacului de la priza de prindere a cuiului de remorcare si a deflectorului de aer, din care ca urmare a impactului sarise o bucata din el,mai exact aproape toata portiunea din fata dintre baza radiatorului si bara masinii.
Fara a mai face reconstatarea se transmite service-lui ca “la constatarea initiala bara nu era fisurata si ca nu se schimba solutia”. Ma prezint din nou cu masina la inspectorul de daune care facuse constatarea initiala,iar acum indraznesc sa-i reprosez individului comportamentul total rau intentionat si incorect,iar cu doua zile inainte de expirarea termenului de 30 zile ,cit aveam dreptul sa circul cu masina avariata,merg in audienta la directorul sucursalei caruia ma pling de cele de mai sus, totodata reclamind si faptul ca pentru cel ce-mi lovise masina daunele inregistrate si acordate de acelasi inspector erau neadevarate(s-a dat solutie de inlocuire a barei ( bara metalica care lovise bara de plastic de la masina mea care era stationata )si de revopsire sau poate chiar de inlocuire a aripei stinga fata; piesa care nu a intrat in contact cu masina mea si care de fapt nu avea nimic dar nu stiu cum in poza facuta parea ca avind vopseaua stearsa (poate fi oare prelucrata fotografia, se pastreaza aceasta pentru a fi eventual verificata?) De aici totul a luat o alta turnura . Stiu ca in ziua audientei la director masina care provocase impactul nu era reparata si le-am solicitat sa mearga cu mine sa faca reconstatarea , avind astfel posibilitatea probarii afirmatiilor mele ,deoarece initial imi spusese ca problema mea cu bara se va rezolva daca vine la reconstatare cel ce provocase accidentul. Acesta mi-a comunica ca nu am decit sa dau in judecata OMNIASIGUL si ca el nu vine la nici o reconstatare,neavind nici o vina pentru ca s-a gresit constatarea initiala. Ca rezultat al audientei mele,dupa ce totusi avusesem schimburi de replici mai putin principiale cu inspectorul constatator,mi se spune sa fac o cerere ,in care sa scriu “ca apreciez totusi ca dauna la bara s-a produs ca urmare a accidentului “din dosarul de daune pentru a se purtea reveni la solutia initiala.
Zis si facut ;fac o cerere in care “imi pun putina cenusa in cap” ,dar in care motivez fisurarea barei ca urmare a violentei impactului lucru dovedit si prin fotografierea bucatii sarite din deflectorul de aer de sub bara. Fara a mai verifica ce s-a mai intimplat cu cererea mea , duc masina in serviceul unde prezentasem documentul initial primit de la OMNIASIG ,se demonteaza masina si se constata ca bara era fisurata si pe interior, lucru ce nu se vedea din afara. Din nou serviceul apeleaza la OMIASIG ,dar i se spune ca ” are deviz” (i se da flit) ,iar la 6-7 zile dupa ce se reparase masina i se comunica de la OMNIASIG “CULPA COMUNA REFACERE DEVIZ”,lucru ce-l aflu cind ma duc sa-mi ridic masina reparata. La 40-45 zile fotografiaza strada pe care aavut loc impactul si constata ca era semnul oprirea interzisa , lucru aqdevarat. Cine ma poate sfatui daca :
– este sau nu culpa comuna ?
-sa chem in judecata clientul Omniasig pentru a-mi acoperi 50% din valoarea devizului ?
-cui pot reclama acest stil de comportament ?
– ce sa fac ,fie si pentru faptul ca altii sa nu mai pateasca ca si mine?.
Multumesc anticipat celor ce-mi pot da un sfat avizat.
vb aiurea ! piesele nu le comanda asiguratorul ! ca voi ati inghitit momeala este problema voastra . am avut casco bcr-omniasig apoi fara probleme ! va dau dreptate pt ca am dus masina la reparat in reteaua premium- service cu decont direct si mi-au adus o panarama de bara ,far after market de kko si multe altele piese naspa…am refuzat dus masina in alt service ,comandat piese ok si reparat ! deci problema a fost a voastra nu a firmei . ma supara cand vad aceste comm pt ca si acum tot la ei am casco la corsa mea ,FARA PROBLEME ! SI LA E60 TOT LA EI AM. revopsit total anul trecut ,iar acum am cu 1mil rata mai mare – reparatie facuta la bmw filaret ! deci ?
Tu nu vezi cât te contrazici singur în mesajul postat? Recunoști că și ție ți-au adus piese after market de calitate îndoielnică pe care le-ai refuzat și totuși „e vina noastră”? Revopsit total și apoi rata cu 100 de lei mai mare? Ha, ha, ha! Mie mi-au triplat polița, așa că nu cred așa ceva nici într-un caz. Eu spre deosebire de tine nu fac doar afirmații, am documente cu care probez tot ce am scris mai sus.
Și platforma pentru licitarea pieselor auto de către furnizor există și nu doar Omniasig are așa ceva, ci probabil toate firmele de asigurări.
Are cineva ceva de comental in legatura cu Alliantz ?
Sau mai bine zis cine are cel mai bun casco acum spre sfarsitul lui 2016 ?
eu am avut casco la BCR, groupama, generali.
Cu BCR am lucrat pana in 2011, si am fost f multumit pe vremea aceea. acum inteleg ca, transformati in Omniasig, sunt mai magari.
Groupama sunt f buni, dar au un mare defect: daca faci casco cu regres. iti considera eveniment si se maluseaza (contrar legilor in vigoare).
De Generali am fost super multumit, e o firma de nota 10, putina birocratie, dau acceptul de plata repede, m-au luat si cu platforma.
Aveti perfecta dreptate – isi bat joc de clientii seriosi.
Am platit aprox 15 ani la rand o asigurare substantiala la OMNIASIG si in iulie 2017 am avut inundatie la baie si bucatarie intr-un apartament de 3 camere. Mi s-a oferit in modul cel mai jignitor 500 lei. Am refuzat sa-i primesc. M-a costat reparatile peste 15 000 de euro. Am poze detaliate cu toate daunele si voi face tot posibilul sa le distribui pe internet sa vada lumea cum este tratata o persoana care a platit corect o asigurare timp de aprox. 15 ani. Nu am asteptat sa recuperez suma cheeltuita pentru reparatii dar nici sa fiu jignit in felul acesta.
Cum ai rezolvat pina la urma, pentru ca si eu am avut o reparatie prin casco si masina arata mai rau reparata ca accidentata. Nu vreau sa o iau din service iar la omniasig i se rupe