NU trimiteți felicitări (electronice) de Crăciun clienților!

Omu’ cât trăiește-nvață” zice un proverb și sunt 100% de acord. Și cele mai bune învățături sunt alea trase ca urmare a propriilor fapte.

Dacă ai o afacere, în principiu online, și vrei să trimiți un email cu o felicitare sau un mesaj cu ocazia unei sărbători, să zicem Crăciunul, nu o face! Nu o face doar pentru că așa face toată lumea. Recunoaște, ăsta e principalul motiv pentru care vrei să trimiți felicitări clienților tăi. Pentru că și tu ai primit de la „n” firme cu care ai avut sau poate n-ai avut nicio treabă de-a lungul vremii. Și dacă tot suntem la capitolul „sincerități”: recunoaște, n-ai deschis aproape niciun email. DELETE din prima și ne vedem la anu’.

this-seems-like-bullshit

La fel am făcut și eu. Am zis, hai să trimitem și noi o felicitare de Crăciun, că așa face toată lumea, așa e frumos. Știi care a fost rata de unsubscribe de la newsletter în urma „frumosului gest”? 3,35%!!! Cea mai mare de doi ani de când trimitem newsletter săptămânal! Ca să-ți faci o idee, rata medie de unsubscribe pe ultimele 6 luni a fost de 0,51%!

Așadar, felicitarea de Crăciun a avut un procent de unsubscribe de 6.5 ori mai mare decât ofertele comerciale pe care le trimitem în mod obișnuit!

Oamenii s-au săturat de „bullshit” și n-au nevoie de „felicitările” tale de Crăciun.

Vrei să faci un gest frumos? Pune mâna și scrie de mână 500 de felicitări, linge 500 de timbre și plicuri și pune-le la Poștă. Trimite felicitări clienților de ziua lor. Tot prin Poștă. Sau sună-i personal. N-ai chef? Atunci mai bine abține-te.

Să ne fie învățătură de minte. Amin!

Ți-a folosit acest articol?

Click pe o stea pentru a vota!

Evaluarea medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum. Fii primul care votează!