Cum poti sa ai pretentia ca oferi internet banking in conditiile in care de fiecare data cand vrei sa faci o plata trebuie sa faci cerere catre banca pentru adaugarea unui nou beneficiar? Ce inseamna asta mai exact? Daca eu, X, vreau sa-ti transfer tie, Y, suma Z si este primul transfer pe care il fac catre tine, trebuie sa merg la banca la care am semnat contractul pentru internet banking (??) si sa fac o cerere pentru adaugarea unui nou beneficiar, sau sa sun la numarul de telefon XXX-XXX si sa cer acest lucru. Evident, procesarea cererii mele se va face cel mai devreme a doua zi. In conditiile astea, de ce se mai numeste internet banking?
Desi am renuntat de mult la acest serviciu absolut inutil, astazi din curiozitate am zis hai sa vad daca au scos ceva mai bun. Am intrat pe www.brd-net.ro si am incercat contul demo. In afara de o noua interfata, totul e la fel. La fel de inutil.
Asa ca… daca va batea gandul sa folositi serviciu de internet banking de la BRD, mai bine renuntati. De fapt, daca ma intrebati pe mine, renuntati de tot la serviciile acestei banci. Un review cu experientele mele la BRD puteti citi si pe eopinii.ro
Subscriu celor spuse mai sus. Estre inadmisibil sa oferi internet-banking fara a putea introduce automat un beneficiar nou. Macar de puneau in contul personal optiunea de cerere online de introducere a unui beneficiar nou . Macar atat. N-ai cu cine. Tre sa suni . Ce porcarie.
Sustin si eu toate cele de mai sus , din anul 2010 iar acum fiind in 2018 !!!!!! Sa fereasca Dumnezeu de asa ceva , cred ca este cea mai ordinara banca de pe fata pamantului.