Angajații Vodafone te consideră idiot

Acum 10 minute mă sună un oarecare. „George-Cristian Radu”, se recomandă, „din partea companiei Vodafone”. Și ține morțiș să-mi dea o veste bună: vrea să-mi dea vreo două telefoane, o tabletă, să-mi mărească traficul de internet și câte și mai câte. Pe „gratis”! Tot ce trebuie să fac este să-mi prelungesc abonamentul la Vodafone. Cam fix doi ani. 

vodafone-crede-ca-sunt-idiot

5 ianuarie 2016

E data la care îmi expiră cele două abonamente pe care le am la Vodafone. Dacă mai uit unele zile de naștere ale prietenilor, data asta n-o uit niciodată. Pentru că abia aștept să pot rezilia contractele și să pot în sfârșit să plătesc un preț decent pentru telefonie și internet mobil. În condițiile astea, George mă sună și îmi turuie cu o viteză demnă de un comentator sportiv de la radio despre „avantajele” și oferta de nerefuzat pe care mi-o face, ofertă pe care „nu o găsesc în niciun magazin”, care a fost „concepută special pentru mine„, etc. Nu e primul care o face. Doar că e primul cu care am răbdare și pe care nu-l trimit la origini din primele minute. Zic, hai să-l las pe om să-și facă treaba. Nu am nici cea mai mică intenție să prelungesc abonamentele dar hai să-l ascult până la capăt.

Îmi repetă de câteva ori despre oferta care va intra în vigoare de luna viitoare și de fiecare dată îl corectez și-i spun foarte clar că nu am acceptat nicio ofertă, dar sunt totuși de acord să-mi trimită în scris ceea ce mi-a turuit la telefon. De fiecare dată se eschivează și-mi zice că nu-i problemă, pot refuza oferta, dacă-l sun înapoi și-i zic că m-am răzgândit. Îl opresc din nou și-i reamintesc că nu am acceptat nicio ofertă, așa că n-am cum să mă răzgândesc. Încuviințează cumva că am dreptate, îmi zice că pot să dau reply la email să zic că nu mă interesează.

O iau de bună, îi zic să-mi trimită email-ul cu oferta detaliată și dacă mă interesează îl contactez eu. Zice că da, perfect, că o să-mi trimită și un SMS cu datele lui de contact, dacă vreau să-l sun, etc.

Închid apelul și la două minute, intră deja două email-uri. De la George. Niciunul dintre ele nu conține nimic despre ce am discutat la telefon, gen telefoane, tablete gratis, trafic de net, etc. În schimb ambele conțin contracte. De retenție. Prin care se sugerează că eu am acceptat să-mi prelungesc abonamentele pentru încă doi ani.

„Bă ești prost?”

Probabil George crede că da. Probabil și Vodafone crede că da, din moment ce-i permite și probabil îl încurajează pe George să facă mizerii de genul ăsta.

Am făcut reply la email-uri și i-am anunțat că nu mă interesează oferta lor. Nu mi-a răspuns încă nimeni. SMS-ul promis de George cu datele lui de contact n-a venit. Mai aștept…  În contul online de pe vodafone.ro am deja o rubrică „Oferte acceptate” în care apare prelungirea de contract.

Dragă Vodafone, dacă înainte de episodul ăsta poate mai exista o umbră de îndoială prin care să rămân clientul tău, află că George a făcut minuni și a reușit să mă vindece complet! Abia aștept data de 5 ianuarie 2016 când o să ne luăm la revedere. Și te rog, nu mă mai suna. Pentru că mi-e milă de următorul George care va trebui să mă asculte.

 

Ți-a folosit acest articol?

Click pe o stea pentru a vota!

Evaluarea medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum. Fii primul care votează!