
Am cumpărat de la evoMag un telefon. S-a stricat după o vreme și fiind încă în garanție l-am trimis în service. Mare atenție: se solicită produsul însoțit de toate accesoriile cu care a venit! Norocul meu că nu le scosesem din cutie și le-am avut. Nu știu ce s-ar fi întâmplat dacă nu mai aveam, să zicem căștile, dar să trecem peste asta. După câteva zile de când curierul l-a preluat de la mine, am primit un email de confirmare. Toate bune până aici.
Doar că din momentul în care produsul intră la ei în service și primești un număr de înregistrare, e absolut imposibil să mai afli orice fel de informație de la ei: se poate repara? Se schimbă? Cât va dura toată treaba? Indiferent câte email-uri trimiți acestea vor fi ignorate cu desăvârșire. Comunicare zero.
După câteva zile – multe! – vine pachetul prin curier, fără nicio înștiințare în prealabil. Eu eram în concediu, noroc că am avut adresa de la birou și l-au ridicat colegii. Pe fișa de service scrie frumos: „resoftare”. Resoftare care n-a ținut decât câteva zile pentru că simptomele inițiale au reapărut și telefonul a murit la fel ca și prima dată.
L-am retrimis în service, aceeași poveste: curier, email dupâ câteva zile că a intrat în service, apoi aceeași pauză. Lungă. Și la fel, după multe zile, vine un pachet. Și surpriză! În pachet era… un alt telefon! Și alte documente, semn că nu, nu mi-au făcut o surpriză și mi-au trimis un telefon nou ci au trimis un alt telefon reparat care aparținea cuiva din Cluj!
Le dau reply la email-ul cu confirmarea intrării produsului în service și le spun: boss, ați trimis alt telefon! Cum facem? Și ca să vezi, dacă la toate email-urile de până atunci n-au răspuns neam, acum vine imediat răspuns:
Buna ziua,
Ne cerem scuze pentru situatia intampinata.In decursul zilei de astazi vom face comanda la firma de curierata sa ridice produsul, iar in cel mai scurt timp va vom restituii produsul Dumneavoastra.
O zi excelenta !
Octavian Enache,
Departament Service
Ca să vezi… ce repede se mișcă dacă au ei o problemă… Au chemat curierul în aceeași zi, a luat pachetul și dus a fost.
După vreo două zile mă sună cineva:
„Alo, am primit un telefon de la evoMag care se pare că e al dvs. Cum facem?”
Eu, băiat finuț îi zic omului: „Vă rog să-l trimiteți înapoi la evoMag, eu l-am primi pe al dvs., sunteți din Cluj, nu?”
„Nu… eu sunt din Mediaș…”
„Păi nu aveți un telefon LG Nexus?”
„Nu! Eu am un HTC!”
E clar zic… au făcut ăștia varză toate comenzile. Omul închide, zice că o să trimită telefonul înapoi. Eu n-am ce face decât să-l cred pe cuvânt.
Le scriu iar celor de la evoMag și-i întreb care-i situația? Unde e telefonul meu și când o să-l primesc înapoi? Niciun răspuns…
Telefonul a plecat spre ei în 15 august. Au trimis telefonul altcuiva în 5 septembrie. Nici până astăzi – 12 septembrie – nu știu unde este și când voi primi telefonul meu.
L.E. Telefonul mi-a fost livrat în data de 15 septembrie și de data asta chiar s-au ocupat de el: au înlocuit LCD-ul.
L.L.E. Telefonul a funcționat încă vreo câteva zile, apoi au reapărut fix aceleași probleme. L-am trimis din nou și de data asta l-au trimis înapoi argumentând că telefonul a suferit șocuri mecanice și este vina utilizatorului, drept pentru care nu-l vor repara! Menționez că telefonul a fost trimis exact în aceeași stare ca și prima și a doua oară, cu câteva zgârieturi fine pe colțuri, normale după aproape doi ani de utilizare… Așadar, evitați pe cât posibil să cumpărați ceva de la eMag pentru că dacă veți avea nevoie de garanție, veți avea parte de experiențe ca a mea.
Comentarii recente